Subject: Teade detailplaneeringu avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu toimumisest
From: Merje Verhovitš <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 12:30:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kadrina vallavalitsus võttis 26. augustil 2025 korraldusega nr 169  vastu
Hulja alevikus Tõnismäe tee piirkonna detailplaneeringu. Planeeritav ala
kokku on ca 3 ha. Hulja aleviku Tõnismäe piirkonna detailplaneeringualale
moodustatakse 21 krunti: üks üldkasutatav maa sihtotstarbega krunt, 16
elamumaa sihtotstarbega krunti ja neli transpordimaa sihtotstarbega
krunti, määratud on  ehitus- ja hoonestustingimused, juurdepääsud,
tehnovõrgud ja haljastus. Detailplaneeringualale on koostatud
radooniuuringud ja arheoloogiline eeluuring, mille tulemused on lisatud
planeeringu seletuskirja. Detailplaneering  on kooskõlas  kehtiva  Kadrina
valla üldplaneeringus  ja koostatava Kadrina valla üldplaneeringus  seatud
ruumiliste eesmärkidega. Olulisi keskkonnamõjusid ei ole planeeritava
tegevusega ette näha.

Detailplaneeringu avalik väljapanek toimub ajavahemikus 15.09.2025 kuni
30.09.2025 Hulja raamatukogus, Kadrina Vallavalitsuses ja Kadrina valla
veebilehel detailplaneeringute rubriigis. Avaliku väljapaneku jooksul on
igal isikul õigus avaldada detailplaneeringu kohta arvamust. Avaliku
väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimub 7.10.2025 Hulja raamatukogus
algusega kl 17.00.

Lugupidamisega

Merje Verhovitš

eriplaneeringu projektijuht                 +372 5366 9554

Kadrina Vallavalitsus                         <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.